Konu
Kene tezahüratı +18
14-12-2008, 22:27:20
#19
uysal_rockci
sivrisineğe karşı olan duygularımı çok güzel dile getirmiş
tsubasada koptum resmen. güzel olmuş cidden, ama beşiktaşa da laf atmasalarmış daha güzel olurmuş...