Bitcoin ile çay satışımız başlamıştır! - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bitcoin ile çay satışımız başlamıştır!
23
●
528
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bitcoin ile çay satışımız başlamıştır!
1
2
3
30-03-2021, 16:05:44
#19
LizaveTa
bir çay 0,0000000003 btc galiba
30-03-2021, 16:06:37
#20
Geokomplo
fee ücreti ile bütün esanafa çay ısmarlanırdı ama neyse
30-03-2021, 16:11:55
#21
mela65
Altcoinleri de kabul etmesi lazım, yoksa dayak yer
1 liralık çaya 20 lira transaction fee çıkar
30-03-2021, 16:18:14
#22
Godoman
fee ücreti ile bu dönemde kimsenin tercih edeceğini zannetmem ilginç bir düşünce olmuş, usdt olarak alman daha mantıklı olabilir trc20 ağını kullanarak hem daha hızlı geçer ve ağ ücreti ödemez ödeme yapan kişi
30-03-2021, 18:45:44
#23
arsivmerkezi
LizaveTa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bir çay 0,0000000003 btc galiba
Aynen hocam 😂😂😂
30-03-2021, 19:19:00
#24
kertenkele01
BTC ile değilde altcoin ile satsanız daha iyi. Btc komisyonuna 30 çay daha alınır.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler