fee ücreti ile bu dönemde kimsenin tercih edeceğini zannetmem ilginç bir düşünce olmuş, usdt olarak alman daha mantıklı olabilir trc20 ağını kullanarak hem daha hızlı geçer ve ağ ücreti ödemez ödeme yapan kişi