• 08-12-2008, 22:11:08
    #1
    [MEDIA]http://www.youtube.com/watch?v=MR11FqGfhpI&eurl=http://forum.donanimhaber.com/m_28296777/mpage_1/key_//tm.htm&feature=player_embedded[/MEDIA]


    Giremeyenler

    Ktunnel evrimii gizliliinizi korumak iin burada!
  • 09-12-2008, 18:32:03
    #2
    bunları da hoca yerine koyup vaazını dinliyorlar işte.sonuçta sen nefsine,kendine hakim olamıyorsan telefonun ne suçu var..
  • 09-12-2008, 18:37:12
    #3
    Sakın Cep telefonlarınızda en ufak bir enstuman koymayın !

    Sebep ise namaz esnasında çalınca şarkıyla namaz kılınmış oluyormuş...

    Ezan sesi koyayım o zaman.

    Sakın koyma tuvalette banyoda çalar günaha girersin.

    Bu arada manyak bir hoca geyik falanda yapıyor vaaz'da
  • 09-12-2008, 18:48:00
    #4
    Allah akıl fikir versin.
  • 09-12-2008, 18:50:26
    #5
    Üyeliği durduruldu
    yarılıyorum bunun videoları izlerken
  • 09-12-2008, 20:14:32
    #6
    Helal olsun diyorum başka birşey demiyorum. Her bir sözü doğru ve haklı.
  • 09-12-2008, 20:20:48
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bi telefonu sessize almak kadar basit birşey var mı ya ?
  • 11-12-2008, 15:28:02
    #8
    Haklı bence yani saçma olarak söylediği bişey yok.Olan şeyler.Bayram namazında adamın cebince 50 CENT caldı.İster istemez milletin dikkati bozuluyo,okudu sureyi karıştırıyo yani.
  • 11-12-2008, 16:05:52
    #9
    Üyeliği durduruldu
    dünya gezegeninin birkaç milyar yıllık tarihinde bu kadar beyinsiz ve kendini beğenmiş başka bir organizma mevcut olmuş mudur ?