Sakın Cep telefonlarınızda en ufak bir enstuman koymayın !

Sebep ise namaz esnasında çalınca şarkıyla namaz kılınmış oluyormuş...

Ezan sesi koyayım o zaman.

Sakın koyma tuvalette banyoda çalar günaha girersin.

Bu arada manyak bir hoca geyik falanda yapıyor vaaz'da