Sakın Cep telefonlarınızda en ufak bir enstuman koymayın !
Sebep ise namaz esnasında çalınca şarkıyla namaz kılınmış oluyormuş...
Ezan sesi koyayım o zaman.
Sakın koyma tuvalette banyoda çalar günaha girersin.
Bu arada manyak bir hoca geyik falanda yapıyor vaaz'da