Arkadaşlar Şişmanlamak istiyorum :D
65
●1.342
- 25-11-2008, 23:50:396 ayda 64 kilodan 80 kilo oldum, sana tek birşey söyleyecem şişmanlık hastalıktır sakın öyle bir hata yapma sonra nasıl geri verecem diye uğraşır durusun.
Ha illaki nasıl kilo alırım diye merak ediyorsun teknohaberci güzel demiş boşanıp semerini yemediğin kalacak, spor salonuna gitmene gerek yok evde mekik şınav çeksen yeter ama ben her sabah, öğle, akşam, gece çalışıyordum
Kalkınca kahvaltı bi saat sonra adana sonra öğle yemeği diye devam ediyordu menü. - 26-11-2008, 01:21:52Üyeliği durdurulduÇok zayıfsın sen ya yemek yemiyon mu senLoNeLY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-11-2008, 01:48:49benim nasıl acaba
192 boyum 75 kilom
Fit dururmuyum sizce
75 4 ay önceydi şimdi şişmanlamış olabilirim
- 26-11-2008, 03:35:17Üyeliği durdurulduKötüye Bişi Olmaz.yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Olsa Bana Olurdu
Birde; Bu ....... N'oluyor?
Kumar, İçki, Sigara, "...." <--- Burdaki .... İle Aynı mı
- 26-11-2008, 09:17:30Üyeliği durduruldu
ya bana ne demeli .

Kumar, İçki, Sigara, "...." <--- Burdaki .... İle Aynı mı