• 11-01-2021, 10:39:33
    #1


    Az önce instagrama girdim browser üzerinden ve böyle yazdı.Bizi izliyorlar arkadaşlar farklı bir uygulamaya geçelim facebooka falan (!)
  • 11-01-2021, 10:40:18
    #2
    Bizde şaştık hocam en iyisi r10 başkada yalan
  • 11-01-2021, 10:40:46
    #3
    Ok.
  • 11-01-2021, 10:41:19
    #4
    güzel espiri ama her an ciddiye binebilir
  • 11-01-2021, 10:41:23
    #5
    Nerdeyse tuvaletteki halini sosyal medyada paylaşacak duruma gelen bir millet için bunlar hava civa.
  • 11-01-2021, 10:41:56
    #6
    Üyeliği durduruldu
    E ama bu kadarı da fazla
  • 11-01-2021, 10:42:13
    #7
    Hain istakram
  • 11-01-2021, 10:42:18
    #8
    ruhsuzel02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde şaştık hocam en iyisi r10 başkada yalan
    En iyisi r10 tabi bazı kategorilerde konu açmadan önce ufak bir sözleşme kabul ediyorsunuz moda oldu galiba son zamanlarda
  • 11-01-2021, 10:42:27
    #9
    Üyeliği durduruldu
    konu ile ilgili en cok güldüğüm tweet



    https://twitter.com/fzaofficial/stat...45853635944453