ruhsuzel02 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde şaştık hocam en iyisi r10 başkada yalan
En iyisi r10 tabi bazı kategorilerde konu açmadan önce ufak bir sözleşme kabul ediyorsunuz moda oldu galiba son zamanlarda