Yeni Ülke Kurulumu Basladi - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yeni Ülke Kurulumu Basladi
27
●
951
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yeni Ülke Kurulumu Basladi
1
2
3
4
11-01-2021, 01:44:55
#19
Linux
iyisite.NET
basricetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam belki kafanızda oturabilir zamanında bu dediğiniz biraz yapılmış ama 1 yıl dayanabilmiş. Netfilxte filmi de var izleyin derim
https://tr.wikipedia.org/wiki/Rose_A...B1_Cumhuriyeti
Muhakkak izleyeceğim.
Teşekkür ederim hocam.
11-01-2021, 01:48:02
#20
basricetinkaya
Pinkmanes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İtalyan askerleri adayı havaya uçurmuş hahahah nedense çok güldüm buna 😀
haha iyi bir sahneydi hocam ama ben üzülmüştüm
11-01-2021, 01:50:30
#21
Pinkmanes
basricetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
haha iyi bir sahneydi hocam ama ben üzülmüştüm
Hemen izleyeceğim bu filmi,ilk defa duydum farklı konuları severim
11-01-2021, 01:52:27
#22
Linux
iyisite.NET
Pinkmanes adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hemen izleyeceğim bu filmi,ilk defa duydum farklı konuları severim
Sayemde bir insan daha, genel kültür de level atladı.
11-01-2021, 01:53:21
#23
onuruska
basricetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam belki kafanızda oturabilir zamanında bu dediğiniz biraz yapılmış ama 1 yıl dayanabilmiş. Netfilxte filmi de var izleyin derim
https://tr.wikipedia.org/wiki/Rose_A...B1_Cumhuriyeti
Kolonya cumhuriyeti falan mı hocam 😂
11-01-2021, 01:53:45
#24
serLife
@
Abdlsmt!
; açıklama yapın lütfen!
11-01-2021, 01:55:37
#25
basricetinkaya
onuruska adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kolonya cumhuriyeti falan mı hocam 😂
Rose Adası diye geçiyor netflixte hocam tavsiye ederim
11-01-2021, 01:56:35
#26
basricetinkaya
Linux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sayemde bir insan daha, genel kültür de level atladı.
Hocam ayıptır genel kültür leveli mi kasıyorsunuz filmi ben önerdim benim hakkım değil midir? Ayıptır yaptığınız
)
11-01-2021, 01:59:05
#27
Linux
iyisite.NET
basricetinkaya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam ayıptır genel kültür leveli mi kasıyorsunuz filmi ben önerdim benim hakkım değil midir? Ayıptır yaptığınız
)
Konu benim, keyif benim.
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler