basricetinkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ayıptır genel kültür leveli mi kasıyorsunuz filmi ben önerdim benim hakkım değil midir? Ayıptır yaptığınız )
Konu benim, keyif benim.