• 30-12-2020, 00:13:40
    #1
    Merhaba Arkadaşlar Bim'e Covid Aşısı Geldi Gözümüz Aydın Video yu Bırakıyorum Kanalıma Abone Olursanız Sevinirim


    https://www.youtube.com/watch?v=d8vttCVtzR4
  • 30-12-2020, 00:15:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Profosyonel olmuş ))
  • 30-12-2020, 00:16:56
    #3
    A101'e gelir mi?
  • 30-12-2020, 00:21:43
    #4
    🔥 UYGUN SMM PANEL 🔥
    Yarın iki çin alıyorum ben 😀
  • 30-12-2020, 00:20:07
    #5
    Dışarıda içine ne koydukları belli değil en iyisi evde yapmak
  • 30-12-2020, 00:21:49
    #6
    Bimden bir Le-Corona aşısı beklerdim
  • 30-12-2020, 00:23:18
    #7
    Başarılı abone oldum
  • 30-12-2020, 00:28:54
    #8
    Beğendiğinizi sevindim arkadaşlar bir adet videoda like alırım hayırlı geceler cumleten
  • 30-12-2020, 00:40:55
    #9
    Videoda ki meral ablamızın yorumuna koptum