Bim'e Covid Aşısı Geldi Çok Güldüm - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bim'e Covid Aşısı Geldi Çok Güldüm
12
●
458
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bim'e Covid Aşısı Geldi Çok Güldüm
1
2
30-12-2020, 00:58:45
#10
BALmedya
Allah Çarpsın Gerçek Sandım
30-12-2020, 01:01:31
#11
dertliA
güzel espri olmuş
30-12-2020, 01:07:52
#12
AnkeeBut
uygunkadir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Videoda ki meral ablamızın yorumuna koptum
ahahaha
30-12-2020, 08:54:50
#13
dikine_solucan
BAL MEDYA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Allah Çarpsın Gerçek Sandım
Yorumunuza sesli güldüm üstad valla ☺️
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler