• 29-12-2020, 01:35:52
    #1
    Bir arkadaşımız: Sattığım hesap için 370€ teklif edip devamında şunu ekledi;

    ''Euro faiz yuzunden bu hafta düştü yılbaşı ilk hafta 9.50 olacak ve 3.700 gibi bir rakam yapıyor.''

    Yani diyorki sen bana şimdi 3700₺ ye sat 3-4 yıl sonra o para 10000₺ olucak

    Unutmayın bundan sonra ticaretlerimizi dolar/euro ile yapalım sonuçta euro/dolar sürekli artıyor yatırım yapmış oluruz


  • 29-12-2020, 01:39:01
    #2
    Hadi ordan dümbelek demediniz mi hocam
  • 29-12-2020, 01:38:09
    #3
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ordan dümbelek demediniz mi hocam
    diyemedim diyemedim diyemedim..
  • 29-12-2020, 01:39:12
    #4
    Yeni Nesil Yazılım Ajansı
    Belli olmaz o işler, Euro & Dolar benim gözümde yatırım sayılmaz.
  • 29-12-2020, 01:38:50
    #5
    weo
    Kurumsal Üye
    5.088,58 Ukrayna Grivnası versem hocam ileride artacak
  • 29-12-2020, 01:39:17
    #6
    Ben bu kadar net bir analiz görmedim. Kendinden eminlik desen var...
  • 29-12-2020, 01:40:02
    #7
    yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5.088,58 Ukrayna Grivnası versem hocam ileride artacak
    Tapu senedine kadar gidiyordu valla son anda kurtuldum..
  • 29-12-2020, 01:39:49
    #8
    SPDK nın ceza gücünden haberi olmayan arkadaşımızın üzücü beyanatı
  • 29-12-2020, 01:40:48
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Cherkes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hadi ordan dümbelek demediniz mi hocam
    dostum saygını takın.
    arkadaş kendisi bana whatsapp üzerinden mesaj attı. hesabını satmak için. 5.000₺ kapıyı açtı. en son 4.000₺ dedi. 370€ verdim. olayın kısa özeti bu.