• 28-12-2020, 08:46:58
    #28
    Günaydın küçük hanım
  • 28-12-2020, 08:47:43
    #29
    Mali Müşavir
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydınlar hayırlı sabahlar.
    Mesajınızı görünce aklıma bir video geldi. Sonunda "Ben senin avukatinim" diyordu. Rabbim hayırlı işler versin hocam.
    İzlemek istiyorum doğrusu o videoyu 😅
  • 28-12-2020, 08:47:47
    #30
    flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gunaydin ben kalkali baya oldu kedim hergun gece 3 de kaldiriyor oda alisti is saatlerime calismadigim gunde kaldiriyor.
    3 de çok erken
  • 28-12-2020, 08:48:18
    #31
    TolgaSERT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın küçük hanım
    Cebine gircem az kaldı hahah
  • 28-12-2020, 08:48:49
    #32
    hndetombul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 de çok erken
    Zor oluyor ama caresi yok uykuya hasretim vaktim oldumu biraz gunduz uyuyorum.
  • 28-12-2020, 08:49:33
    #33
  • 28-12-2020, 08:50:40
    #34
    Uyumak mı prenses biz onu unutalı çok oldu her sn pc başında geçiyor 😊 sana sabah sabah hak ettin al bakalım🌹🌹
    hndetombul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cebine gircem az kaldı hahah
  • 28-12-2020, 08:51:42
    #35
    Kolay gelsin Teşekkürler
    TolgaSERT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyumak mı prenses biz onu unutalı çok oldu her sn pc başında geçiyor 😊 sana sabah sabah hak ettin al bakalım🌹🌹
  • 28-12-2020, 08:53:30
    #36
    hndetombul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydınlar r10 Ailesi
    Bunu ben yazsam bu kadar cevap gelmez 😂
    • ONURERDGN
    ONURERDGN bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.