flatcastradyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gunaydin ben kalkali baya oldu kedim hergun gece 3 de kaldiriyor oda alisti is saatlerime calismadigim gunde kaldiriyor.
3 de çok erken