Konu
Günaydın r10 Ailesi :)
28-12-2020, 08:47:47
#30
Anonymouss06
flatcastradyo adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gunaydin ben kalkali baya oldu kedim hergun gece 3 de kaldiriyor oda alisti is saatlerime calismadigim gunde kaldiriyor.
3 de çok erken