• 18-12-2020, 01:33:42
    #1
    R10 gibi bir sayfan var yani tek rakip sensin r10 nu geçmek için farkın ne olurdu
  • 18-12-2020, 01:34:21
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam konuyu anlamadım tam .d
  • 18-12-2020, 01:34:31
    #3
    Growth Manager
    r10'dan daha iyi olmak
  • 18-12-2020, 01:34:33
    #4
    seninde bir forum sayfan var ve r10 na tek rakip sensin r10 u geçmek için ne gibi farklılıklar gösterirdin


    KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam konuyu anlamadım tam .d
  • 18-12-2020, 01:35:32
    #5
    Üyeliği durduruldu
    r10'da olmayan özellikleri eklemek, get gibi. o da zaten yakında geliyor diye biliyorum

    r10 zaten artık vbulletin olmaktan çıktı bambaşka birşey oldu.
  • 18-12-2020, 01:34:10
    #6
    Üyeliği durduruldu
    geçebileceğinizi zannetmem lakin burda 10 15 yıllık üyeler var geçilebileceğini zannetmem
  • 18-12-2020, 01:34:22
    #7
    R10 için konuşuyorum ;
    • R10Wallet - R10Coin tarzı bir konsept ile bakiye sistemi
    • Forum içi oto. aracılık sistemi (müşteri ücreti öder para havuza düşer, satıcı ürünü/hesabı verir, müşteri onaylar para geçer)
  • 18-12-2020, 01:35:32
    #8
    Haydaaaa, çıtlatalım bakalım;


  • 18-12-2020, 01:34:57
    #9
    Kimsenin düşünemediğini düşünmek ve yapmak olurdu.