R10 Sayfan Var - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Sayfan Var
10
●
225
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Sayfan Var
1
2
18-12-2020, 01:33:42
#1
adig3
R10 gibi bir sayfan var yani tek rakip sensin r10 nu geçmek için farkın ne olurdu
18-12-2020, 01:34:21
#2
KRak3n_TR
Üyeliği durduruldu
hocam konuyu anlamadım tam .d
18-12-2020, 01:34:31
#3
Jorphy
Growth Manager
r10'dan daha iyi olmak
18-12-2020, 01:34:33
#4
adig3
seninde bir forum sayfan var ve r10 na tek rakip sensin r10 u geçmek için ne gibi farklılıklar gösterirdin
KRak3n_TR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam konuyu anlamadım tam .d
18-12-2020, 01:35:32
#5
Derebeyi
Üyeliği durduruldu
r10'da olmayan özellikleri eklemek, get gibi. o da zaten yakında geliyor diye biliyorum
r10 zaten artık vbulletin olmaktan çıktı bambaşka birşey oldu.
18-12-2020, 01:34:10
#6
Hyoudo
Üyeliği durduruldu
geçebileceğinizi zannetmem lakin burda 10 15 yıllık üyeler var geçilebileceğini zannetmem
18-12-2020, 01:34:22
#7
Vucatron
R10 için konuşuyorum ;
R10Wallet - R10Coin tarzı bir konsept ile bakiye sistemi
Forum içi oto. aracılık sistemi (müşteri ücreti öder para havuza düşer, satıcı ürünü/hesabı verir, müşteri onaylar para geçer)
18-12-2020, 01:35:32
#8
Bip
Haydaaaa, çıtlatalım bakalım;
18-12-2020, 01:34:57
#9
ELLAS
Kimsenin düşünemediğini düşünmek ve yapmak olurdu.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler