seninde bir forum sayfan var ve r10 na tek rakip sensin r10 u geçmek için ne gibi farklılıklar gösterirdin


KRak3n_TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam konuyu anlamadım tam .d