• 21-11-2020, 13:37:33
    #10
    haha Şakamatik seni 1₺ atıyosun şaka yapıyor.
  • 21-11-2020, 13:38:36
    #11
    Misafir
    Bence ayıp değil madem onca çalışan var sistemindeki kullanıcıları rahatsız eden saçma açıkları kapatmalılar, instagram platformundan bahsediyorum...
  • 21-11-2020, 13:38:32
    #12
    Facebook'la değil. Bir Türk Çalışan Emektar biriyle dalga geçmişsin. Tebrik ederim. Kalan yaşantında başarıların hep daim olsun.
  • 21-11-2020, 13:39:45
    #13
    Okullar açılsın.
    • Abdullah07
    • BALmedya
    • iamtnhnsltnx
    Abdullah07, BALmedya ve bunu beğendi.
    3 kişi bunu beğendi.
  • 21-11-2020, 13:40:59
    #14
    Arkadaşlar ayıp felan demeyin konu maxigeyik de açılmış bence cok komik devamını bekliyoruz kardeşim.
  • 21-11-2020, 13:41:24
    #15
    Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gülen arkadaşlar kendiyle dalga geçildiğinde mutlu oluyorlar sanırım
    2 Parmağım yarı eksik diyebiliriz. Biri dalga geçse gülüyorum ben sdkghfıkghjldk
  • 21-11-2020, 13:43:22
    #16
    Bugün de başkasının yerine mi utanıyoruz :/
  • 21-11-2020, 13:45:31
    #17
    gereksiz