Glycon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gülen arkadaşlar kendiyle dalga geçildiğinde mutlu oluyorlar sanırım
2 Parmağım yarı eksik diyebiliriz. Biri dalga geçse gülüyorum ben sdkghfıkghjldk