• 07-11-2020, 23:08:52
    #1
    Kurumsal Üye
    25 adet tavuğumuz var normalde günde 20-22 yumurta alırken artık aralarında anlaşmışlar yumurta yapmıyorlar. Yada yapıyorlar da vermeyip stokçuluk yapıyor. Hayvan oğlu hayvanlar.

  • 07-11-2020, 23:09:48
    #2
    Envicti ile Güvenle Barın
    Şikayet edin hocam. Tazminat davası açın. Minimum 20 yumurta kazanırsınız tazminat davasından.
  • 07-11-2020, 23:10:31
    #3
    Gebze dedin beni derinden vurdun )
  • 07-11-2020, 23:11:21
    #4
    Tavuğun pop*sunun dolara endeksli olduğu devirde yaşıyoruz. Yumurta ya deli gibi zam gelmiş .
  • 07-11-2020, 23:14:42
    #5
    Tavuk kışın az yumurta yapar diyeceğim de, o fabrikalarda kışı hissediyorlar mıdır bilemeyeceğim.
  • 07-11-2020, 23:15:37
    #6
    Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavuğun pop*sunun dolara endeksli olduğu devirde yaşıyoruz. Yumurta ya deli gibi zam gelmiş .
    tavuğa zam gelmedi hocam. Tavuğun yurtdışından gelen yemine zam geldi,yumurtanın koyulduğu kartonun boyasına zam geldi, yumurtayı taşıyan aracın benzinine zam geldi ...