Konu
Tavuklardan şikayetçiyim
07-11-2020, 23:14:42
#5
ofurkanak
Tavuk kışın az yumurta yapar diyeceğim de, o fabrikalarda kışı hissediyorlar mıdır bilemeyeceğim.