• 31-10-2020, 14:09:21
    #1
    Ey cemaat-i r10 ailesi
    R10 Ailesi sen, sen olalı hiç böyle bir yıl görmedin tofanlar, virüsler, savaşlar ve depremler nereye gidiyoruz kime sorsam iş dönmüyor sonumuz ne olacak acep arkadaşlar sizde durumlar nasıl.

    R10 da ismin R11 yapsın yoksa galiba 2021 göremeyeceğiz
  • 31-10-2020, 14:14:25
    #2
    • redkral34
    • Vegvisir
    • Orun
    redkral34, Vegvisir, Orun ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 31-10-2020, 14:57:14
    #3
    Web Tasarım ve Yazılım
    Dış minnakların işi bu 😂
  • 31-10-2020, 15:01:41
    #4
    Vallah bu hiç dişçi mihraklarının işine benzemiyor