Konu
Ey cemaat-i r11 ailesi
31-10-2020, 14:09:21
#1
redkral34
Ey cemaat-i r10 ailesi
R10 Ailesi sen, sen olalı hiç böyle bir yıl görmedin tofanlar, virüsler, savaşlar ve depremler nereye gidiyoruz kime sorsam iş dönmüyor sonumuz ne olacak acep arkadaşlar sizde durumlar nasıl.
R10 da ismin R11 yapsın yoksa galiba 2021 göremeyeceğiz