• 27-10-2020, 03:06:06
    #10
    Benimde 1.5 sene önce sattığım 2014 hyundai i20 dci arabanın şu anki 2. el fiyatının 100 binden fazla olduğu aklıma gelince kahroluyorum.Gel sen kazasız boyasız 42 000 km aracı 51800'den sat. O zamanlar 55000 yazdığımda bir kişi bile aramamıştı. Şimdi satsam 100 000 'den fazla paraya giderdi. Her yerden zarar ediyoruz arkadaş.
  • 27-10-2020, 03:06:19
    #11
    Facebook Reklam Eğitimi
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vodkayi hala icebilirsiniz xd
    sen gerçek bir zeytinburnu çocuğusun karşim. acilen votkayı bırakmalısın
  • 27-10-2020, 03:07:40
    #12
    Facebook Reklam Eğitimi
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 1.5 sene önce sattığım 2014 hyundai i20 dci arabanın şu anki 2. el fiyatının 100 binden fazla olduğu aklıma gelince kahroluyorum.Gel sen kazasız boyasız 42 000 km aracı 51800'den sat. O zamanlar 55000 yazdığımda bir kişi bile aramamıştı. Şimdi satsam 100 000 'den fazla paraya giderdi. Her yerden zarar ediyoruz arkadaş.
    bardağını getir sanada doldurucam...
  • 27-10-2020, 03:08:16
    #13
    Gajin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bardağını getir sanada doldurucam...
    Doldur kardeşim
  • 27-10-2020, 03:10:53
    #14
    Gajin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen gerçek bir zeytinburnu çocuğusun karşim. acilen votkayı bırakmalısın
    nE only vodka hocam bizde
  • 27-10-2020, 03:11:37
    #15
  • 27-10-2020, 03:12:33
    #16
    Bence gin içmelisin
  • 27-10-2020, 03:12:55
    #17
    Facebook Reklam Eğitimi
    Leuqme adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nE only vodka hocam bizde
    hocam sen nerdensin ya rusya falan mı :d
  • 27-10-2020, 03:14:45
    #18
    Gajin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sen nerdensin ya rusya falan mı :d
    aahahaha evet