English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benimde 1.5 sene önce sattığım 2014 hyundai i20 dci arabanın şu anki 2. el fiyatının 100 binden fazla olduğu aklıma gelince kahroluyorum.Gel sen kazasız boyasız 42 000 km aracı 51800'den sat. O zamanlar 55000 yazdığımda bir kişi bile aramamıştı. Şimdi satsam 100 000 'den fazla paraya giderdi. Her yerden zarar ediyoruz arkadaş.
bardağını getir sanada doldurucam...