• 26-10-2020, 22:44:54
    #1
    Bir yerde okumuştum zenginlik, çalışmayı ve para kazanmayı bıraktığın anda hiçbir şeyini satmadan nakit birikimin ile hayat standardını bozmadan 1 yıl boyunca seni yaşatabiliyorsa sayılıyormuş. Yani diyor ki bugün çalışmayı bıraktın çalışırken yediğin yemeği gezdiğin yerleri devam ettiriyorsan 1 yıl boyunca, zenginmişsin. Zenginliğin tarifini bu kadar küçültmelerine rağmen benim 1 ayı geçirecek birikimim yok. Önümüzdeki 20 yıl için de zengin olma hayalim yok. Ama biliyorum aramızda zenginler var onlar bir el kaldırsın.
  • 26-10-2020, 22:45:59
    #2
    Hırsızlar bunu beğendi.
  • 26-10-2020, 22:47:08
    #3
    TUİK yada başka bir istatistik şirketinin araştırması vardı ve 2009'larda falan 1 milyon TL diyorlardı, şuan 5 milyon falan olmuştur herhalde toplam varlık değeri olarak.
    Nakit olmasına gerek yok.
  • 26-10-2020, 22:48:17
    #4
    Uyurken bile para kazanıyorsan ve pasif gelir ile hayatını idame ettirebiliyorsan zenginsin.
  • 26-10-2020, 22:48:35
    #5
    Özetle, fiyata bakmadan alışveriş yapmak
  • 26-10-2020, 22:48:56
    #6
    Bu dünyada ortalama 60 yıl yaşacagız bence en güzel zenginlik İmanlı olmak sonuşta gerçek bir dünya'da degiliz ( benimde hayalim zengin olup faydalı bir insan olmak dünya ya )
  • 26-10-2020, 22:50:04
    #7
    Helal olarak boğazından geçen her lokma zenginliktir.
  • 26-10-2020, 22:52:31
    #8
    Klasik olacak ama en büyük zenginlik sağlıktır
  • 26-10-2020, 22:52:33
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Sakıp Sabancı beyefendi'nin bir öğütü geldi aklıma ,
    " Şeyh uçmaz. Onu müridIeri uçurur. Başarıyı yakaIamak, başarıyı sürdürmek, başarıyı iIeriye götürmek isteyenIer ayakIarını yerden kesmemeye, uçmamaya özen gösterirIer. Çünkü uçan hiçbir şey havada kaImaz. "