Bir yerde okumuştum zenginlik, çalışmayı ve para kazanmayı bıraktığın anda hiçbir şeyini satmadan nakit birikimin ile hayat standardını bozmadan 1 yıl boyunca seni yaşatabiliyorsa sayılıyormuş. Yani diyor ki bugün çalışmayı bıraktın çalışırken yediğin yemeği gezdiğin yerleri devam ettiriyorsan 1 yıl boyunca, zenginmişsin. Zenginliğin tarifini bu kadar küçültmelerine rağmen benim 1 ayı geçirecek birikimim yok. Önümüzdeki 20 yıl için de zengin olma hayalim yok. Ama biliyorum aramızda zenginler var onlar bir el kaldırsın.