• 03-10-2020, 00:39:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    https://twitter.com/i/status/1312073351758839809

  • 03-10-2020, 00:39:49
    #2
    Komik değil.
  • 03-10-2020, 00:40:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    AeroCS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komik değil.
    Diyosun sanırım sen bu röpörtajlarda herkesin cebinde 10 bin tl lik telefon var diyenlerdensin
  • 03-10-2020, 00:42:08
    #4
    Döviz esprileri baydı artık, yeni soluk lazım.
  • 03-10-2020, 00:43:09
    #5
    Benny adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Diyosun sanırım sen bu röpörtajlarda herkesin cebinde 10 bin tllik telefon var diyenlerdensin
    Komik değil diyerek açık fikrimi paylaştım, sizi rahatsız eden ne ? Bu konuyu açarken bunları göze alamadınız mı? Kimin ne kadarlık telefon kullandığı, ne kadarlık giyindiği kimseyi ilgilendirmez. Konuyu siyasete çekecekseniz çok uzar bu mesele.
  • 03-10-2020, 00:47:32
    #6
    Trump korona oldu doları arttır tuşuna basamayacak bir süre kur sabitlenir bence
  • 03-10-2020, 00:52:53
    #8
    A Haber' in yöntemi daha etkili bence