Diyosun sanırım sen bu röpörtajlarda herkesin cebinde 10 bin tllik telefon var diyenlerdensin
Komik değil diyerek açık fikrimi paylaştım, sizi rahatsız eden ne ? Bu konuyu açarken bunları göze alamadınız mı? Kimin ne kadarlık telefon kullandığı, ne kadarlık giyindiği kimseyi ilgilendirmez. Konuyu siyasete çekecekseniz çok uzar bu mesele.