• 12-11-2006, 22:24:12
    #10
    Üyeliği durduruldu
    en mantıklısı budur,

    birincisi kızı rahat bırak. kız da bi insan, onun da düşünmeye ihtiyacı var. sen üstüne gittikçe naza çeker olayı.

    özürünü dile, üzerine fazla gittiğini fakat onu hala sevdiğini söyle. ondan sonra da daha kızı rahatsız etme. buna çağrı atmak fln falan dahil. tekrar normal hayatına dön.

    bir ilişki çift taraflıdır. sen ve o. sen onun üstüne düştüğün halde kız seni önemsemiyorsa zaten olay bitmiş demektir.


    sen üzerine düşeni yap ve kızın kendi üzerine düşeni yapmasını bekle...


    bu arada allah bol sabır versin.bilirim bu duyguyu
  • 12-11-2006, 22:30:52
    #11
    edit:Konu tanıdık bir bilirkişi sayesinde tatlıya bağlanmıştır.Düğüne davetiye isterim(2 kişilik olsun)..
  • 12-11-2006, 22:34:43
    #12
    herkesde bi güzin ablalık gördüm
  • 12-11-2006, 22:43:15
    #13
    Misafir
    Bir webmaster Aynı zamanda İyi bir İlişkiMaster'dırda
  • 12-11-2006, 22:45:20
    #14
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir webmaster Aynı zamanda İyi bir İlişkiMaster'dırda
    kısacası lovemaster diyebilir miyiz??..
  • 12-11-2006, 22:47:38
    #15
    Üyeliği durduruldu
    hackxien adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    edit:Konu tanıdık bir bilirkişi sayesinde tatlıya bağlanmıştır.Düğüne davetiye isterim(2 kişilik olsun)..

    sana değil 2 10 tane davetiye göndercem saolasın


    herkez çok saolsun tşk ederm herkeze
  • 13-11-2006, 12:55:33
    #16
    .............................. (s.p)
    Sessiz Protesto