en mantıklısı budur,

birincisi kızı rahat bırak. kız da bi insan, onun da düşünmeye ihtiyacı var. sen üstüne gittikçe naza çeker olayı.

özürünü dile, üzerine fazla gittiğini fakat onu hala sevdiğini söyle. ondan sonra da daha kızı rahatsız etme. buna çağrı atmak fln falan dahil. tekrar normal hayatına dön.

bir ilişki çift taraflıdır. sen ve o. sen onun üstüne düştüğün halde kız seni önemsemiyorsa zaten olay bitmiş demektir.


sen üzerine düşeni yap ve kızın kendi üzerine düşeni yapmasını bekle...


bu arada allah bol sabır versin.bilirim bu duyguyu