
Dolar bey n'apıyorsunuz?
31
●1.623
- 17-09-2020, 17:32:18Sanane dolardan? Dolarla mı borç ödüyorsun yoksa dolarla mı maaş alıyorsun kardeşim. 1 TL her zaman 1 TL'dir. Bu milleti kandırmayın bizim dolarla işimiz yok (!)
Yorum tutmuş ve şöyle de bir şey ekleyim; Füze yağsa bilmem ne olsa da dolar yükselse de bi kar etsek. Çok beklersiniz.
Tekrar ekleme yapayım; Tamamen mizah amaçlıdır. - 17-09-2020, 17:32:19Linea 135 bin tl
Bim dost yoğurdu zamlanıyor
Teknosadan ürün almayın özellikle rica ediyorum
https://www.youtube.com/watch?v=poL4...p=QABIAA%3D%3D - 17-09-2020, 17:32:24erkantalhaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güncel kura buradan bakabilirsiniz. Tüm kuyumcular bunu kullanır. 7,582
https://www.haremaltin.com/canli-piyasalar/ - 17-09-2020, 17:32:31Normal bir ülkede ekonomi bakanı çoktan istifa etmiş ve inzivaya çekilmişti.
- 17-09-2020, 17:33:41Dolar ile işimiz yok(!). 1 hafta önce istanbul'da bulunan üniversiteme 3500 dolar üzerinden borçlandırıldım. İyi uykular türkiyem !