Sanane dolardan? Dolarla mı borç ödüyorsun yoksa dolarla mı maaş alıyorsun kardeşim. 1 TL her zaman 1 TL'dir. Bu milleti kandırmayın bizim dolarla işimiz yok (!)
Yorum tutmuş ve şöyle de bir şey ekleyim; Füze yağsa bilmem ne olsa da dolar yükselse de bi kar etsek. Çok beklersiniz.
Tekrar ekleme yapayım; Tamamen mizah amaçlıdır.