• 17-09-2020, 17:30:50
    #1
    Dolar rekora devam ediyor haydi aslanım
  • 17-09-2020, 17:32:18
    #2
    Sanane dolardan? Dolarla mı borç ödüyorsun yoksa dolarla mı maaş alıyorsun kardeşim. 1 TL her zaman 1 TL'dir. Bu milleti kandırmayın bizim dolarla işimiz yok (!)


    Yorum tutmuş ve şöyle de bir şey ekleyim; Füze yağsa bilmem ne olsa da dolar yükselse de bi kar etsek. Çok beklersiniz.

    Tekrar ekleme yapayım; Tamamen mizah amaçlıdır.
  • 17-09-2020, 17:32:19
    #3
    Linea 135 bin tl

    Bim dost yoğurdu zamlanıyor

    Teknosadan ürün almayın özellikle rica ediyorum


    https://www.youtube.com/watch?v=poL4...p=QABIAA%3D%3D
  • 17-09-2020, 17:32:24
    #4
    erkantalhaboz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolar rekora devam ediyor haydi aslanım


    Güncel kura buradan bakabilirsiniz. Tüm kuyumcular bunu kullanır. 7,582

    https://www.haremaltin.com/canli-piyasalar/
  • 17-09-2020, 17:32:31
    #5
    Normal bir ülkede ekonomi bakanı çoktan istifa etmiş ve inzivaya çekilmişti.
  • 17-09-2020, 17:32:52
    #6
    Düşmesi ilginç olurdu yukselmesini bilmek icin kahin olmaya gerek yok
  • 17-09-2020, 17:32:52
    #7
    buraya bırakıyorum 15 20 lira olacak keşke ırak gibi dolar kullansak.
  • 17-09-2020, 17:33:41
    #8
    Dolar ile işimiz yok(!). 1 hafta önce istanbul'da bulunan üniversiteme 3500 dolar üzerinden borçlandırıldım. İyi uykular türkiyem !
  • 17-09-2020, 17:33:49
    #9
    yerli araba lem, doğalgaz lem, milli güç lem, almanya kapımızda lem.