inevra adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sebastian'dan şikayetçiyim!
12
●445
- 16-09-2020, 03:42:18Hocam bazen yemek yemeye felan gidiyorum geldiğimde ekranımı kalplerle görünce mutlu oluyorum.
Keşke telefonumda da sebastiyanı görebilsem.
- 16-09-2020, 08:38:38Aynenn hocamAlbaySIMSEK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sebossuz bir r10 olamaz bende nadiren çıkıyor
Keşke telefonumda da sebastiyanı görebilsem.