• 07-09-2020, 19:23:51
    #2
    Sene sonu askerlik var Allah izin verirse anlamadım ama sessiz dinledim
  • 07-09-2020, 19:25:23
    #3
    Allah yardımcıları olsun
  • 07-09-2020, 19:26:03
    #4
    Bu tip arkadaşlar tabi komik oluyor ama baktı yapamıyor daha fazla rezil etmenin anlamı yok bence.
    Direkt hizmet kısmına verilmeli.
  • 07-09-2020, 19:28:48
    #5
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu tip arkadaşlar tabi komik oluyor ama baktı yapamıyor daha fazla rezil etmenin anlamı yok bence.
    Direkt hizmet kısmına verilmeli.
    Etimesgut ta bizdede var yaşı büyüktü abilerin yemekhaneye vermişlerdi
    Bazısı komutan postası olmuştu felan öylee bitirdiler.
    • Mutlubiter
    Mutlubiter bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2020, 19:30:18
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Etimesgut ta bizdede var yaşı büyüktü abilerin yemekhaneye vermişlerdi
    Bazısı komutan postası olmuştu felan öylee bitirdiler.
    Ankara Genelkurmay'daydım hocam bende, Ani Müdahale Mangası olarak
  • 07-09-2020, 19:37:58
    #7
    en sona koyulanlar genelde boyle bizde kilolu bir asker uyuyarak uygun adım gidiyordu horladıgına sahit oldum
  • 07-09-2020, 19:41:16
    #8
    tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    en sona koyulanlar genelde boyle bizde kilolu bir asker uyuyarak uygun adım gidiyordu horladıgına sahit oldum
    sabah 4.5 da kalk olunca öyle oluyor du
  • 07-09-2020, 19:48:51
    #9