Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu tip arkadaşlar tabi komik oluyor ama baktı yapamıyor daha fazla rezil etmenin anlamı yok bence.
Direkt hizmet kısmına verilmeli.
Etimesgut ta bizdede var yaşı büyüktü abilerin yemekhaneye vermişlerdi
Bazısı komutan postası olmuştu felan öylee bitirdiler.