Seri üzgün atarmısınız - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Seri üzgün atarmısınız
15
●
298
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Seri üzgün atarmısınız
1
2
06-09-2020, 17:52:19
#10
cmlndz
Xccan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
2080 alanlar anlık
3090 şaka gibi
Standart Bellek Yapılandırması24 GB GDDR6X
06-09-2020, 17:55:12
#11
Xccan
cmlndz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3090 şaka gibi
Standart Bellek Yapılandırması24 GB GDDR6X
Hocam aslında üzgünü kendimize atmamız lazım. Abd cocukları 1 ayda 4 tane kat alırken biz 4 ayda 1 tane kart alamıyoruz asgari ücret ile
06-09-2020, 17:56:44
#12
cmlndz
Xccan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam aslında üzgünü kendimize atmamız lazım. Abd cocukları 1 ayda 4 tane kat alırken biz 4 ayda 1 tane kart alamıyoruz asgari ücret ile
hiç girme hocam o konulara söylenecek söz çok fazla
https://www.youtube.com/watch?v=Ojyam-6-oGE
06-09-2020, 17:58:59
#13
Misafir
intel daha uzun ömürlü, amd istediği kadar aşırtmalı geçici performans versin dursun
06-09-2020, 18:02:47
#14
Burakozdemirtas
huseyinozsk adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
AMD Her koşulda gayet yeterli kalıyor bence üzgün atmaya gerek yok işlerinde iyiler
Eskiden çok ısınıyorlardı halen o sorun var mı acaba aşabildiler mi
06-09-2020, 18:35:48
#15
huseyinozsk
güzel dostum amd her koşulda yeterli kalıyor dedim geçiyor demedim lütfen düzgün okuyunuz
Xccan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Daha rtx 2080 cevap verecek kart yokken Şimdi bir de 3000 serisi çıktı Nasıl üzgün atacak bir şey yok
06-09-2020, 18:37:38
#16
ReadKey
sucuk sevmiyorum. O yüzden pişirmeye gerek yok
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler