• 06-09-2020, 17:52:19
    #10
    Xccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2080 alanlar anlık

    3090 şaka gibi Standart Bellek Yapılandırması24 GB GDDR6X
  • 06-09-2020, 17:55:12
    #11
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3090 şaka gibi Standart Bellek Yapılandırması24 GB GDDR6X
    Hocam aslında üzgünü kendimize atmamız lazım. Abd cocukları 1 ayda 4 tane kat alırken biz 4 ayda 1 tane kart alamıyoruz asgari ücret ile
  • 06-09-2020, 17:56:44
    #12
    Xccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aslında üzgünü kendimize atmamız lazım. Abd cocukları 1 ayda 4 tane kat alırken biz 4 ayda 1 tane kart alamıyoruz asgari ücret ile
    hiç girme hocam o konulara söylenecek söz çok fazla

    https://www.youtube.com/watch?v=Ojyam-6-oGE
    ​​​
  • 06-09-2020, 17:58:59
    #13
    intel daha uzun ömürlü, amd istediği kadar aşırtmalı geçici performans versin dursun
  • 06-09-2020, 18:02:47
    #14
    huseyinozsk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    AMD Her koşulda gayet yeterli kalıyor bence üzgün atmaya gerek yok işlerinde iyiler
    Eskiden çok ısınıyorlardı halen o sorun var mı acaba aşabildiler mi
  • 06-09-2020, 18:35:48
    #15
    güzel dostum amd her koşulda yeterli kalıyor dedim geçiyor demedim lütfen düzgün okuyunuz
    Xccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha rtx 2080 cevap verecek kart yokken Şimdi bir de 3000 serisi çıktı Nasıl üzgün atacak bir şey yok
  • 06-09-2020, 18:37:38
    #16
    sucuk sevmiyorum. O yüzden pişirmeye gerek yok