Xccan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aslında üzgünü kendimize atmamız lazım. Abd cocukları 1 ayda 4 tane kat alırken biz 4 ayda 1 tane kart alamıyoruz asgari ücret ile
hiç girme hocam o konulara söylenecek söz çok fazla

https://www.youtube.com/watch?v=Ojyam-6-oGE
​​​