Bugün neden herkes komik? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bugün neden herkes komik?
10
●
289
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Bugün neden herkes komik?
1
2
04-09-2020, 19:32:38
#10
xxx786
Telefonda bir arkadaşla konuşuyorum. Sadece WhatsApp üzerinden iletişim kuruyoruz. Neyse WhatsApp tan aramıştı beni. Öyle bir cümle kurdu ki yıkıldım gülmekten. Dedi ki: kanka internetim az sen beni WhatsApp tan arasana 🤣
04-09-2020, 19:42:28
#11
ibocum
Ekonomi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ibocum seni kim paşa yaptı? Sen seferoğullarının paşası mısın? 😂
https://www.youtube.com/watch?v=em1GvKw-d6Y
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler