Telefonda bir arkadaşla konuşuyorum. Sadece WhatsApp üzerinden iletişim kuruyoruz. Neyse WhatsApp tan aramıştı beni. Öyle bir cümle kurdu ki yıkıldım gülmekten. Dedi ki: kanka internetim az sen beni WhatsApp tan arasana 🤣