Ne zaman arabaya binsem biryere gidicek olsam kesinlikle ceza yiyorum. Bugün sağ kurtuldum dediğim zaman ise eve bunlardan gelmiş oluyor Sizde neler var ..
Ne zaman arabaya binsem biryere gidicek olsam kesinlikle ceza yiyorum. Bugün sağ kurtuldum dediğim zaman ise eve bunlardan gelmiş oluyor Sizde neler var ..
Surekli dediğine göre kurallara hic uymuyorsun anlaşılan. Bu huyundan vazgeçmelisin hem senin hem bizim için
6 yıldır 1 tane cezam yok.
Emniyet kemerimi takarım, hız yapmam,ara gazlama bile yapmıyorum neredeyse. (tadını 4-5 sene önce çok aldım dsg kırdıktan sonra sakinleştim)
Surekli dediğine göre kurallara hic uymuyorsun anlaşılan. Bu huyundan vazgeçmelisin hem senin hem bizim için
Gelen cezalar ders niteliğinde hocam yaptığım çocuklukları birdaha tekrarlıyacağımı sanmam dilim yandı bir kere teşekkür ederim mütevazı cevabınız için :=)
Hocam bunun yasak olmasını tahmin etmemek zor olmamalıydı
Yani gençliğin verdiği heves ile birşey olmaz diyorsun yaptıkça öğreniyorsun hocam yolun açıldığı yerde polis çevirmişti direk sanırım ambulans şöförü şikayet etmiş.