• 02-09-2020, 04:04:13
    #1



    Ne zaman arabaya binsem biryere gidicek olsam kesinlikle ceza yiyorum. Bugün sağ kurtuldum dediğim zaman ise eve bunlardan gelmiş oluyor Sizde neler var ..
  • 02-09-2020, 04:05:18
    #2
    Binme o zaman
  • 02-09-2020, 04:09:25
    #3
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle



    Ne zaman arabaya binsem biryere gidicek olsam kesinlikle ceza yiyorum. Bugün sağ kurtuldum dediğim zaman ise eve bunlardan gelmiş oluyor Sizde neler var ..
    Surekli dediğine göre kurallara hic uymuyorsun anlaşılan. Bu huyundan vazgeçmelisin hem senin hem bizim için
  • 02-09-2020, 04:14:05
    #4
    6 yıldır 1 tane cezam yok.
    Emniyet kemerimi takarım, hız yapmam,ara gazlama bile yapmıyorum neredeyse. (tadını 4-5 sene önce çok aldım dsg kırdıktan sonra sakinleştim)
  • 02-09-2020, 04:15:50
    #5
    videovevideo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Surekli dediğine göre kurallara hic uymuyorsun anlaşılan. Bu huyundan vazgeçmelisin hem senin hem bizim için
    Gelen cezalar ders niteliğinde hocam yaptığım çocuklukları birdaha tekrarlıyacağımı sanmam dilim yandı bir kere teşekkür ederim mütevazı cevabınız için :=)
  • 02-09-2020, 04:15:51
    #6
    2 yıldır tek bir ceza yedim oda aracın ticari olduğunu bilmemeden kaynaklı hız limitini aşmışım 116 ile
  • 02-09-2020, 04:17:34
    #7
    suhasevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 yıldır tek bir ceza yedim oda aracın ticari olduğunu bilmemeden kaynaklı hız limitini aşmışım 116 ile
    Trafikten kurtulmak için ambulansın peşine takılmıştım benimde bilmeden yediğim bir cezamda buydu
  • 02-09-2020, 04:18:16
    #8
    professing adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trafikten kurtulmak için ambulansın peşine takılmıştım benimde bilmeden yediğim bir cezamda buydu
    Hocam bunun yasak olmasını tahmin etmemek zor olmamalıydı
  • 02-09-2020, 04:20:59
    #9
    suhasevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bunun yasak olmasını tahmin etmemek zor olmamalıydı
    Yani gençliğin verdiği heves ile birşey olmaz diyorsun yaptıkça öğreniyorsun hocam yolun açıldığı yerde polis çevirmişti direk sanırım ambulans şöförü şikayet etmiş.