suhasevim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
2 yıldır tek bir ceza yedim oda aracın ticari olduğunu bilmemeden kaynaklı hız limitini aşmışım 116 ile
Trafikten kurtulmak için ambulansın peşine takılmıştım benimde bilmeden yediğim bir cezamda buydu