• 22-08-2020, 11:18:28
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Sağlık.
  • 22-08-2020, 11:21:08
    #11
    Pikselizasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık.
    Allah şifa versin🙏
  • 22-08-2020, 11:23:39
    #12
    Allah var, dert yok.
    • deepman
    bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-08-2020, 11:24:53
    #13
    Çok sevdiğim ve bir o kadar da doğru olduğunu düşündüğüm bir söz var: "Dert . benzer en büyüğü kendinde sanırsın.". Düşününce gerçekten hak veriyorum çünkü ne insanlar var eli ayağı olmayan, açlık susuzluk içinde.
  • 22-08-2020, 11:25:47
    #14
    Allaha şükürler olsun bir derdim yok inşallahda olmaz.
  • 22-08-2020, 11:26:12
    #15
    Her hangi bir derdim yok ama ülkede her şeyin aşırı pahalı olması beni çok üzüyor
  • 22-08-2020, 11:28:36
    #16
    Var ama onu dert olarak görmüyorum.
    • schimmel
    schimmel bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 22-08-2020, 11:35:33
    #17
    herkesin sınavı farklı yerden. misal biz 5 yıl izmirde tüp bebek tedavisi gördük.
  • 22-08-2020, 11:39:29
    #18
    arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    herkesin sınavı farklı yerden. misal biz 5 yıl izmirde tüp bebek tedavisi gördük.
    Allah yardımcınız olsun🙏