Çok sevdiğim ve bir o kadar da doğru olduğunu düşündüğüm bir söz var: "Dert . benzer en büyüğü kendinde sanırsın.". Düşününce gerçekten hak veriyorum çünkü ne insanlar var eli ayağı olmayan, açlık susuzluk içinde.