• 19-08-2020, 13:57:53
    #1
    Üyeliği durduruldu
    bugün öğrendim ki 60 kuruş olmuş. neyi sevdiysem zam geldi kakolusu değilde meyvelisi enfes.
  • 19-08-2020, 13:58:33
    #2
    Çikolatalar 1.75 olmuş
  • 19-08-2020, 13:58:26
    #3
    Yakinda düz hesap 1 tl olur devletimiz bizim icin yapiyor 0.60 i hesaplamakta zorlanan arkadaslarimiz icin mantkkli olur 1 tl
  • 19-08-2020, 13:59:57
    #4
    Favorimdir, marka keklerden daha iyidir
  • 19-08-2020, 14:00:45
    #5
    Bazı Nescafeler'de 1TL olmuş.
  • 19-08-2020, 14:01:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bip adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Favorimdir, marka keklerden daha iyidir
    meyveli kek onurumuzdur
  • 19-08-2020, 14:01:48
    #7
  • 19-08-2020, 14:05:44
    #8
    Pandemiden sonra Eti, Ülker, Tadım, Nestle gibi firmaların zam yaptığı iyi olmadı.
  • 19-08-2020, 14:07:24
    #9
    Kekstra 45 kuruştu en son baktığımda 95 kuruş olmuştu.