• 19-08-2020, 14:07:52
    #10
    1 tl ye 2 tane gelmiyor
  • 19-08-2020, 14:09:19
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Hocam mutlaka deneyin meyvelisi çok güzel ama artık slogan gçeerli eğil yüksek kalite yüksek fiyat. o değilde keki bile dolarla alıyomuşuz



  • 19-08-2020, 14:09:49
    #12
    Reveloper
    Ben ilkokuldayken babam 250 bin lira verirdi okulu yer gelirdim eve. enflasyon benimle birlikte büyüyor
  • 19-08-2020, 14:10:45
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Burti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben ilkokuldayken babam 250 bin lira verirdi okulu yer gelirdim eve. enflasyon benimle birlikte büyüyor

    Cipsin içindetaso var mı diye cipsleri kırdığımız dönem, hey gidi
  • 19-08-2020, 14:20:43
    #14
    60 kuruşa selam vermiyorlar, kek varsa ne ala 😬
  • 19-08-2020, 14:25:40
    #15
    rulokatların'da boyu gittikçe kısalıyor
  • 19-08-2020, 14:49:19
    #16