Kendi arabam üzerime geliyor!! - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kendi arabam üzerime geliyor!!
5
●
243
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kendi arabam üzerime geliyor!!
14-08-2020, 01:41:37
#1
DeHost
Kimse için kötülük düşünmem, kimseye de kötü gonuşmam.. Kasabaya gidiyordum kamyonetimi kenara çektim, namazımı gıldım.
Tam selam veriyordum;
dedim..
14-08-2020, 01:42:41
#2
Cherkes
Abo, dikkatli olun
14-08-2020, 01:46:58
#3
SyMedia
Üyeliği durduruldu
Allaha emanet
14-08-2020, 01:50:12
#4
Volg
Aman tanrim didimmmmmm :d
14-08-2020, 01:50:23
#5
Rootkit
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tabii, bir çeşit kafayı dağıtmak lazım. Bu saatte iyi yapmışınız, maxi geyik mi diye özellikle kontrol ettim
14-08-2020, 01:52:28
#6
DeHost
Rootkit adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Tabii, bir çeşit kafayı dağıtmak lazım. Bu saatte iyi yapmışınız, maxi geyik mi diye özellikle kontrol ettim
Arabayı mı değişsem ya :d
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler