• 14-08-2020, 01:41:37
    #1
    Kimse için kötülük düşünmem, kimseye de kötü gonuşmam.. Kasabaya gidiyordum kamyonetimi kenara çektim, namazımı gıldım.
    Tam selam veriyordum;



    dedim..
  • 14-08-2020, 01:42:41
    #2
    Abo, dikkatli olun
  • 14-08-2020, 01:46:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Allah’a emanet
  • 14-08-2020, 01:50:12
    #4
    Aman tanrim didimmmmmm :d
  • 14-08-2020, 01:50:23
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tabii, bir çeşit kafayı dağıtmak lazım. Bu saatte iyi yapmışınız, maxi geyik mi diye özellikle kontrol ettim
  • 14-08-2020, 01:52:28
    #6
    Rootkit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii, bir çeşit kafayı dağıtmak lazım. Bu saatte iyi yapmışınız, maxi geyik mi diye özellikle kontrol ettim
    Arabayı mı değişsem ya :d