Bakanım Naptın Bize... Ufkumuzu Açtınız.
40
●1.417
- 13-08-2020, 14:40:29para olsa düşünmek yerine parama para katardımmimarkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2020, 19:14:50Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Anlamadığım şey bu dolar euro yükselince #TÜRKİYE yüzünden mi yükseliyor? AKP hiç sevmem lakin herşeyi de bu adamlara yüklemek olmaz. Bu ülkede başa kim gelse halkına zulüm eder açık ve net.. Yandaşları mutlu huzurlu yaşar bırakın bu işleri şimdi..
- 13-08-2020, 19:59:04Gayet doğal ve cevabı verilebilir soru bende sorayım Maaşı Dolarla mı alıyorsunuz? Evet ve ya Hayır deyin.TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-08-2020, 21:28:48Cevap verme şeklimize de karışınrdncgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
TL ile alıp dolarla ödüyorum.
dolarlamı maaş alıyorsunuz açıklamasına ne kılıf uyduracaksınız çok merak ediyorum.