• 13-08-2020, 14:36:30
    #37
    Para var ki düşünüyorsun bende yok kafam rahat 😀
  • 13-08-2020, 14:40:29
    #38
    mimarkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para var ki düşünüyorsun bende yok kafam rahat 😀
    para olsa düşünmek yerine parama para katardım
  • 13-08-2020, 19:14:50
    #39
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Anlamadığım şey bu dolar euro yükselince #TÜRKİYE yüzünden mi yükseliyor? AKP hiç sevmem lakin herşeyi de bu adamlara yüklemek olmaz. Bu ülkede başa kim gelse halkına zulüm eder açık ve net.. Yandaşları mutlu huzurlu yaşar bırakın bu işleri şimdi..
  • 13-08-2020, 19:59:04
    #40
    TheOrder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komiksiniz gerçekten. buzdolabı örneğini insanlar gırgıra aldı diye cehalete vurdunuz dolarlamı maaş alıyorsunuz açıklamasına ne kılıf uyduracaksınız çok merak ediyorum.
    Gayet doğal ve cevabı verilebilir soru bende sorayım Maaşı Dolarla mı alıyorsunuz? Evet ve ya Hayır deyin.
  • 13-08-2020, 21:28:48
    #41
    rdncgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet doğal ve cevabı verilebilir soru bende sorayım Maaşı Dolarla mı alıyorsunuz? Evet ve ya Hayır deyin.
    Cevap verme şeklimize de karışın TL ile alıp dolarla ödüyorum.