rdncgr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet doğal ve cevabı verilebilir soru bende sorayım Maaşı Dolarla mı alıyorsunuz? Evet ve ya Hayır deyin.
Cevap verme şeklimize de karışın TL ile alıp dolarla ödüyorum.