Konu
Bakanım Naptın Bize... Ufkumuzu Açtınız.
13-08-2020, 21:28:48
#41
TheOrder
rdncgr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Gayet doğal ve cevabı verilebilir soru bende sorayım Maaşı Dolarla mı alıyorsunuz? Evet ve ya Hayır deyin.
Cevap verme şeklimize de karışın
TL ile alıp dolarla ödüyorum.